Car-Net та We Connect

Інформація про всі онлайн-сервіси вашого автомобіля Volkswagen.
We Connect

Сервіси Car-Net стають частиною We Connect.

Щоб користуватися мобільними онлайн-сервісами, необхідно мати Volkswagen ID. Ви можете скористатися вже наявним Volkswagen ID, який було створено для іншого додатка Volkswagen, або зареєструватися знову, перейшовши за посиланням https://portal.volkswagen-we.com і натиснувши «Увійти до системи або створити обліковий запис користувача».

Що таке We Connect?
Можливості підключення на абсолютно новому рівні 

Насолоджуватися потоковими мультимедіа та Інтернет-радіо, отримувати інформацію про дорожній рух в режимі реального часу або миттєво відчувати себе як вдома в кожному Volkswagen завдяки персоналізації з використанням глобальної мережі: з сервісом We Connect, в залежності від устаткування, тепер у кожному новому * автомобілі Passat і Golf 8.

Що таке Car-Net?
На зв’язку з усім, що для вас важливо 

Відкрийте для себе багато практичних онлайн-сервісів, які зроблять ваше повсякденне життя набагато комфортнішим. Вони знаходяться в інформаційно-командній системі infotainment вашого Volkswagen в розділі Car-Net, на веб-порталі We Connect та в додатку We Connect в розділі «Всі сервіси».

Більше інформації на веб-порталі We Connect.

1. Що робити у випадку, якщо мені не вдається створити Volkswagen ID? 
 
Якщо ви не можете створити Volkswagen ID, це може бути з різних причин. Спершу перевірте, чи ви вже створювали Volkswagen ID. Якщо так, ви не зможете зареєструватися знову, використовуючи ту саму електронну адресу. У такому разі просто натисніть кнопку «Забули пароль?», щоб отримати новий пароль.

Якщо це не допоможе, зверніться у службу підтримки 0800-503887 *.

2. Що можна зробити, якщо я не отримую електронний лист-підтвердження? 
 
Лист-підтвердження має протягом кількох хвилин прийти вам на електронну пошту. Якщо його немає у вхідних повідомленнях, перевірте інші папки (наприклад, «Спам»). У разі відсутності цього листа, створіть новий Volkswagen ID або зверніться у службу підтримки 0800-503887 *. 

3. Чому системою не приймається ідентифікаційний номер мого автомобіля (VIN)? 
 
Перевірте про всяк випадок великі та маленькі літери введеного номера VIN, а також цифру «0» і літеру «О», які легко переплутати.
Якщо це не допоможе, зверніться до служби підтримки 0800-503887 *.

Для деяких електроавтомобілів і гібридних автомобілів за певних умов потрібно спочатку активувати наявну в транспортному засобі SIM-карту, щоб його можна було додати на сторінку керування автомобілями.
- Йдеться про автомобілі з аудіосистемою Composition або Composition Phone, які спершу потрібно додати до облікового запису користувача.
- Термін дії пакетів сервісів для автомобіля закінчився, і ви хочете їх продовжити.
Для активації чи повторної активації SIM-карти в автомобілі зверніться до служби підтримки. Контакті дані наведено нижче на цій сторінці.

4. Чому системою не приймається пробіг мого автомобіля? 
 
Це може бути з різних причин. Зверніть увагу на наступне:
Підійдіть до свого автомобіля та ввімкніть запалювання. Прочитайте на мультифункціональному дисплеї інформацію про пробіг автомобіля Volkswagen. Окрім загального пробігу, у Вашому автомобілі Volkswagen відображається також добовий пробіг (див. інструкцію до автомобіля). Зверніть увагу, що Вам необхідно занотувати загальний пробіг та ввести його тут. Після того як Ви запишете значення пробігу, знову вимкніть запалювання. Для правильного розпізнавання пробігу важливо, щоб автомобіль не рухався до введення значення пробігу.

Примітка.
Після введення пробігу зазвичай потрібно лише декілька хвилин для встановлення зв'язку з автомобілем. Переконайтеся, що прийом даних не залежить від зовнішніх чинників, зокрема від погодних умов (наприклад, грози) або від місця знаходження автомобіля (наприклад, у тунелі чи підземному гаражі). Найкраще в цьому разі припаркувати автомобіль на відкритій місцевості.

Якщо після виконання вищезазначених дій пробіг все одно не буде прийнятий системою, зверніться до служби підтримки 0800-503887 *.

5. Чому код реєстрації не приймається в моєму автомобілі? 
 
Спочатку переконайтесь, що використовуваний код реєстрації не старіший за 14 днів, і що ваш Volkswagen має підключення до інтернету. Щоб дізнатись, як встановити підключення до інтернету в автомобілі, дивіться «Інтернет-з’єднання».

Якщо після цього помилка не зникає, вилучіть автомобіль із розділу «Керування автомобілями» на веб-порталі We Connect. Потім додайте автомобіль ще раз, щоб запросити новий код реєстрації. Потім введіть цей код реєстрації в автомобіль.

Якщо код реєстрації все ще не приймається, зв’яжіться зі службою підтримки 0800-503887 *. 

6. Як можна активувати We Connect за допомогою ключа до автомобіля? 
 
Увійдіть на веб-портал We Connect або в додаток We Connect. Коли ви додаєте новий автомобіль на сторінку керування автомобілями, після введення ідентифікаційного номера VIN система попросить вас підійти до автомобіля з ключами. Включіть інформаційно-командну систему infotainment і увійдіть до неї, використовуючи свій Volkswagen ID. Слідуйте вказівкам, щоб автоматично завершити процес і мати змогу користуватися мобільними онлайн-сервісами. 
 
Примітка: Доступність сервісів залежить від комплектації автомобіля та країни, у якій ви перебуваєте.
Зауважте, що комплектація може відрізнятися залежно від типу автомобіля (легковий чи комерційний).

Завантажте безкоштовний додаток Volkswagen We Connect за посиланнями:

App Store

Google Play

* Якщо ваш оператор телефонного зв’язку не підтримує цей безкоштовний номер, зателефонуйте на номер +380-89-3202339. Вартість дзвінка залежить від тарифу вашого оператора. За дзвінки з-за кордону може стягуватися плата за роумінг. 
Цілодобово, 7 днів на тиждень